1. Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
2. Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
3. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
4. Учні мають бути активним у власному навчанні.
2. Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
3. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
4. Учні мають бути активним у власному навчанні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий